Продавець "PARTS 24" - Інтернет-магазин автозапчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
294 відгуків
Амортизатор SATO - Гарантія 2 роки незалежно від пробігу!Просмотреть

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 15.04).

+380 (96) 231-99-22
+380 (63) 231-99-22
+380 (50) 231-99-22
м. Вишневе вул. Компресорна 3, індекс 08140, 7-й поверх, офіс №73, Київ, Україна
Магазин автозапчастин PARTS 24
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення якісного товару 1. Товар повинен знаходитися в оригінальній упаковці (не повинна бути пошкоджена або забруднена), мати первісний вигляд, включати всі компоненти; 2. Товар не використовувався та не встановлювався; 3. Збережений товарний чек. 4. Транспортні витрати пов'язані із поверненням товару оплачує покупець. (в окремих випадках якщо повернення пов'язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин) Поворотний товар відправлений поштою, повинен бути замотаний стрейч плівкою для уникнення наклеювання скотчу, а також наклейок кур'єрської компанії на упаковку з товаром. Для повернення необхідно, щоб на товарі не було слідів установки і упаковка повинна мати товарний вигляд (не заклеєна скотчем, не порвана, не написана ручкою або маркером будь-яких написів та інше). У цьому випадку проводиться заміна товару або повернення грошей. 5. Повернення грошей проводитися на протязі 3-х робочих днів з моменту отримання нами товару, що повертається. Гроші будуть зараховані на Ваш картковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ коштів або видані в офісі нашої компанії. Умови повернення бракованого товару 1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом-виробником) з печаткою продавця; 2. Копія наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин. 3. Збережений товарний чек. 4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО) 5. Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з державної реєстрації). Повернення товару можна зробити в нашому офісі за адресою: м. Вишневе (Київська обл) вул. Компресорна 3 оф.73 Або перевізником "Нова пошта" за адресою. м. Боярка НП№2 +380962319922 ФОП Вовк Олег Миколайович Зазвичай гроші повертаються за 2-7 днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner