Рульове управління
Рульове керування складається з рульового колеса, вала рульового керування, кермового механізму і рульових тяг. Зусилля від рульового колеса передається через вал рульового управління на рульовий механізм, який через систему тяг повертає передні колеса.
Щоб забезпечити легкість управління при парковці і одночасно зберегти зворотний зв'язок на всіх режимах руху, серійно випускаються автомобілях використовується винтореечный рулевэй механізм з гідропідсилювачем
В залежності від моделі та комплектації можлива установка гідропідсилювача рульового управління із змінним коефіцієнтом підсилення, який залежить від швидкості (Servotronic) Для повороту рульового колеса при стоячому і рухаються з малою швидкістю автомобілі потрібно незначне зусилля, тоді як із зростанням швидкості це зусилля підвищується, що забезпечує гарне почуття дороги і точність управління.
Гідропідсилювач рульового управління складається з насоса, бачка з робочою рідиною і гідравлічних шлангів Привід насоса здійснюється клиновим ременем Насос засмоктує рідина з бачка і подає
-
Рульовий наконечник BMW E46 лівий від 1997g. З двигунами 1.6 1.8 1.9 2.0 2.5 2.8 3.0
PS21228На складі630 грн700 грн
-
Рульове навантаження BMW E36 у складі з наконечником від 1991. З двигунами 1.6 1.8 2.0 2.5 2.8
PS21332На складі540 грн600 грн
- Топ продажХрестовина Sprinter 15.05 x 38.00 від 1995 до 2022. UL1213
Подарунок
+380 (96) 231-99-22- +380 (63) 231-99-22
- +380 (50) 231-99-22
Очікується300 грн